Hjemmetrening og matpakker

Middag: Kylling marinert i chilli-honning, med blomkål, mager kesam, sitronpepper og friske urter. Laget nok til lunsj- og frokostmatpakke neste dag (I dag)

 
Dessert: Mager vanilliekesam med jordbær og sukrinmelis. 

Ble også matpakke til neste dag på jobb

 

Gårsdagens trening: 100 pushups, 100 chins up, 100 airsquats, 40 pikes, 40 tåhev, 3 minutter med pinfull tauhopping.

Jeg fordelte det slik:

15x7 (10 i siste sett) med pushups og chins up

20x5 airsquats

10x4 pikes

20x2 tåhev (blir så sabla støl i leggene, så jeg må starte rolig)

- Pushups: strake, dype - chins up: på jentemåten opp til stangen på bildet, sqats: rumpen helt ned til gulvet og kassa opp, osv...

- Jeg gjør alt i sirkel med pause mellom hver sirkel. De siste settene er tunge, men der har man også bare to øvelser i sirkelen.

- Det hardeste med denne økten er psyken. Du får høy pulls, du skal gjøre mange repetisjoner og mange sett. For meg er dette en test for utholdelsen både fysisk og psykisk. Det er en god variasjon fra å løfte vekter.




Pus fulgte nøye med på økten, helt til han fanget seg selv i en kurv. Så prøvde han å fange halen sin som lå utenfor, og så skulle han fange kosten. Hun er en tiger, og er veldig farlig for koster!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits